درباره هادی

اگه شما هم از جمله اون آدمای بیکار و پیگیر هستید که پیج بسته منو همش چک میکنید این شاید به درد شما بخوره

درباره هادی

اگه شما هم از جمله اون آدمای بیکار و پیگیر هستید که پیج بسته منو همش چک میکنید این شاید به درد شما بخوره

این جا با من بیشتر آشنا میشید .
سعی میکنم همیشه بروز کنم اطلاعات وبلاگمو.

بایگانی
آخرین مطالب

نظر من در مورد تکامل آدما

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۵۶ ب.ظ

تو زندگیم آدمای زیادی رو دیدم که از خودشون تعریف می کردن یا از خود راضی بودن در صورتیکه هیچ چیز خاصی نداشتن مثل مهره سرباز شطرنج بودن که جلوی آیینه خودشون شاه میدیدن 

به نظر من راه های زیادی وجود داره برای اینکه یه آدم کامل و خوب باشیم

ظاهر

تیپ

اخلاق

هیکل

پول

جایگاه اجتماعی

شخصیت

و....

من همیشه سعی میکنم همرو در کنار هم داشته باشم و همش یه مزیت برای آدم محسوب میشه و چه خوبه که برای به دست آوردنش تلاش کنیم نه اینکه یه ادم از خود راضی و اینکه فکر کنیم همه چی تموم هستیم. 

۰۰/۱۰/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی